lørdag den 6. maj 2017

Vinderen blev.....

Først vil jeg gerne sige TUSIND tak til alle jer som har deltaget i min forårs Give Away. Det har været virkelig dejligt at læse jeres kommentarer og hilsner - og det har været dejligt at så mange gerne har ville vinde bogen "Cottagehave - Tante Grøns Haveunivers"

Nogle af jer har allerede bogen og I giver den fine ord med på vejen. I kender alle én som I gerne vil kunne glæde med bogen - og det gør os virkelig glade. I andre fortæller blandt andet at den står på jeres ønskeseddel og at det er en bog som I rigtig gerne vil fordybe jer i. 

Ene dejlige og skønne beskeder og hilsner - som selvfølgelig også indeholder det rigtige svar på spørgsmålet. Det er jo den kære "Tante Grøn" som gemmer sig ved det borgerlige navn Jytte Aggerholm Justesen :-)

Tilføj billedtekst

Og så til vinderen..... :-) 

Vinderen blev fundet ved at min søde mand fandt et vilkårligt nummer og så har jeg talt ned igennem alle jeres kommentarer.... beklager at der ingen billedokumentation er, men jeg regner med at I stoler på at det er gået fair til ;-)


Vinderen blev Anette Nielsen med bloggen "Anettes Flora"

Anette skrev:
Jeg har allerede BOGEN, og elsker den. Tante Grøn skriver fantastisk, og i tager de SMUKKESTE billeder. Det vil være en fornøjelse at glæde en anden med den, og jeg ved lige hvem jeg ville overraske <3
Kærlige havehilsner med ønsket om en god dag
Anette

Stort tillykke Anette og tusind tak for din søde hilsen og dit svar på spørgsmålet. Sende mig en MAIL eller en besked via FB eller IG så finder vi ud af at få sendt bogen til dig. 

********
Jeg håber I alle har haft en dejlig og solrig dag

4 kommentarer:

  1. Kære Susan og Jesper
    Altså jeg bliver helt overvældet, 1000 1000 vis af <3 tak.
    Det morsomme er at jeg den anden dag stod og sagde til kvinden jeg så gerne vil glæde, at hvis jeg vinder bogen, så skal du ha den, tænk engang det havde jeg slet slet ikke forventet kunne være muligt på denne måde.
    Bogen er så smuk og skøn at den burde genoptrykkes en milliard gange. Hi hi ja er altså utrolig begejstret.
    Ha den dejligste og smukkeste dag
    Havehilsner og knus Anette

    PS sender en pb på fb om lidt

    SvarSlet
  2. Tak for din fine give away og tillykke til Anette :-)

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.