fredag den 3. marts 2017

Grønt er godt for øjnene - og sjælen

Så blev det endelig weekend :-) Ja det er jo altid herligt at kunne se frem til fridage og tid til at gøre det vi har allermest lyst til, men i dag har vi også kunne fejre at vores bog nu har "vist sig offentligt" i det nye nummer er Haven.


Haveselskabets medlemsblad varsler forårets kommen med den smukkeste forside - og inden i har Forlaget Gyldendal en annonce med deres nye havebøger...... og VORES havebog.


Den smukke "Cottagehave - Tante Grøn´s haveunivers" ser sørme godt ud dér på det glittede papir. Det er fint selskab vi er i - og flere af de andre havebøger som bliver præsenteret, er allerede på min ønskeseddel. En god kop kaffe og bagerens helt fantastiske konfektkage måtte der til... og så skal vi ellers bare glæde os til udgivelsesdatoen som bliver d. 20. marts.


Se mere om vores fælles bogprojekt med den skønne Tante Grøn - Jytte Aggerholm Justesen på Forlaget Gyldendals hjemmeside. Eller på bogens egen side HER på bloggen




SKØN WEEKEND

8 kommentarer:

  1. Det ser skønt ud, tillykke med det, jeg glæder mig usigeligt meget til at få bogen i hænderne 😘, kh Margit

    SvarSlet
  2. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  3. Stavebøf æv

    Kæmpestort tillykke til jer alle 3. Vi glæder os til at se den. Knus og god weekend 😘
    Eva

    SvarSlet
  4. Tillykke! Nyder at I nyder det - og ser frem til at kunne gøre det samme - glæder mig ekstra over at den udkommer før min fødselsdag:-) så mon ikke jeg er heldig?

    SvarSlet
  5. Så fint med annonce lige netop der, jeg glædet mig så meget til bogen udkommer. Rigtig god weekend.

    SvarSlet
  6. Sådan, så er i blevet berømte og hvor det dog glæder mig :o) jeg glæder mig særdeles til bogen og alle de smukke billeder :o)
    Knus og rigtig god Søndag fra Linda

    SvarSlet
  7. Ja, det er rigtig fin reklame. Jeg smilede stort, da jeg så det. Og selvom den er i fint selskab, er det bogen om Tante Grøns have, der ser mest spændende ud. Ikke kun fordi den er fremhævet, men det er et rigtig godt og stemningsfuldt billede I har valgt til forsiden.
    Knus
    Malene

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.